2 Nisan 2020 Perşembe

haberveriyorum.net ile Eşitlikçi Forum'a ne oldu?


Fişlerini çektik! Ama dilerseniz eski yazıların tümüne erişebilirsiniz…

2009-2010 yıllarında aktif olan, Ali Mert’le birlikte moderatörlüğünü yaptığımız haberveriyorum.net sitesini de, 2013-2014 yıllarında aktif olan, Ali Mert ve Ergun Çağlayan’la birlikte moderatörlüğünü yaptığımız Eşitlikçi Forum (esitlikciforum.net) sitesini de, maddi nedenlerle kapattık. Ama bunu yapmadan önce bu sitelerdeki tüm yazıları kaydettik.

haberveriyorum.net’teki eski yazılara erişmek için şu dosyayı indirebilirsiniz:

haberveriyorum.net-indir

Buradaki zip’li dosyayı indirip açtıktan sonra, içindeki index dosyasına tıklayacaksınız. Ne yazık ki, bu resimsiz versiyonda, tarayıcınız eski siteye erişmeye çalışacağından, internet bağlantınızı kesmeniz gerekecek. Ama ilgilendiğiniz sayfalar bir kez açıldığında internete hemen yeniden bağlanabilirsiniz.

Eşitlikçi Forum’daki eski yazılara erişmek için şu dosyayı indirebilirsiniz:

Eşitlikçi Forum-indir

Bu kez, zip’li dosyayı indirip açtıktan sonra, index dosyasına tıklamanız yetecek, çünkü resimleri de indirmiş olacaksınız.

Diğer yandan, ilgili sitelerdeki yazılarımın bir bölümünü burada paylaşıyorum. Bkz.: Yazılar

Ali Mert arkadaşımızın paylaşacağı yazılar için bkz.: Ali Mert’in blog’u

Ergun Çağlayan da bir blog açtığında bunun bilgisini buraya ekleyeceğim.

Bu vesileyle, haberveriyorum.net’e ve Eşitlikçi Forum’a katkıda bulunmuş olan herkese çok teşekkür ediyorum!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder